• LYNHURTIG LEVERING! - 1-2 HVERDAGE
  • DANMARKS BILLIGSTE FRUIT OF THE LOOM
  • FRI FRAGT VED KØB OVER 399,-

Retur og Refunderings Politik

Returnering


Du skal sende din varer retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Kunden betaler for fragt ved returnering.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Link til returformular:
https://return.shipmondo.com/retur_looze


Varens stand ved returnering


Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.


Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Looze ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes varen til:

Looze ApS

Baldersbækvej 24 3.

2635 Ishøj

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.


 

Refunderings Politik

 

Tilbagebetaling


Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Looze ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


 

Refusion


Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. og konto nr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.


Kontakt


LOOZE ApS

Baldersbækvej 24 3.

2635 Ishøj

CVR nr.: 32889263

Telefon: +45 32 14 32 18

Email: hej@looze.dk